Huisregels
We willen dat jouw bezoek aan het Stadshuis prettig en soepel verloopt. Daarom hebben we een aantal eenvoudige huisregels.
Deze regels helpen om het gebouw netjes te houden en zorgen ervoor dat iedereen zich hier fijn voelt.
We vragen je vriendelijk om de regels even door te lezen en je hieraan te houden tijdens je bezoek.
Bedankt voor je medewerking en veel plezier!
- We behandelen elkaar met respect. Discriminatie is verboden.
- Volg altijd de aanwijzingen op van medewerkers. Zij geven aan wat wel en niet mag.
- Houd rekening met anderen. Praat zacht, ook als je belt of videobelt.
- De werkplekken zijn bedoeld om rustig te studeren en te werken. Wil je praten of overleggen? Ga dan naar het Stadscafé of Oasis. Sommige werkplekken moet je eerst reserveren. Vraag een medewerker hoe dit werkt.
- De 3e en 4e etage zijn niet openbaar. Je kunt daar geen werkplekken gebruiken.
- Oasis is een plek speciaal voor jongeren. Wil je ontspannen of chillen? Ga daarheen.
- Eten mag alleen in het Stadscafé. Warm eten is in het hele gebouw niet toegestaan. Drinken mag je wel overal.
- Houd het Stadshuis schoon, netjes en heel.
- Verplaats geen tafels of stoelen.
- Maak geen foto’s of video’s van anderen zonder toestemming. Smart glasses (brillen met camera) zijn niet toegestaan.
- In en rond het Stadshuis wordt niet gerookt, ook niet bij de ingangen. Alcohol en drugs zijn niet toegestaan.
- Hulphonden zijn welkom. Andere dieren niet. Rolstoelen, scootmobielen en kinderwagens mogen naar binnen. Skates, steps en andere vervoermiddelen niet.
- Je moet je kunnen identificeren als daarom gevraagd wordt.
- Bij diefstal of andere strafbare feiten doen we aangifte bij de politie. Het Stadshuis is niet verantwoordelijk voor verlies of schade aan je spullen.